پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183158
انتقاد از تعطيلي شوراي رقابت
تاریخ انتشار : 1394/07/13 08:44:22
نمایش : 1409
عضو شوراي رقابت از برگزار نشدن جلسات شوراي رقابت انتقاد کرد و گفت: جلسات اين شورا بيش از ۱۰۰ روز است که برگزار نمي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نادر قاضي پور نماينده اروميه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني افکارخبر با انتقاد از برگزار نشدن جلسات شوراي رقابت گفت: بيش از ۱۰۰ روز است که جلسات اين شورا برگزار نمي شود و کلا شوراي رقابت تعطيل شده است.

وي با بيان اينکه آخرين جلسه شورا در اوايل تيرماه امسال برگزار شد و بعد از آن جلسه اي نداشتيم، گفت: دوره شش‌ساله شوراي رقابت پايان يافت و قرار بود جلسات شورا با معرفي اعضاي جديد تشکيل شود اما متاسفانه هز اعضاي شورا مشخص نشدند.

نماينده ناظر مجلس در شوراي رقابت با بيان اينکه اين شورا داراي ۱۵ عضو است، تصريح کرد: برخي از دستگاهها و بخصوص دولت وزارتخانه ها و رئيس جمهور هنوز نمايندگان خود را معرفي نکردند و به همين دليل جلسات شورا برگزار نمي شود.

قاضي پور با اشاره به عضويت سه نماينده مجلس در اين شورا تصريح کرد: يک عضو کميسيون‌هاي اقتصادي، يک نماينده از کميسيون برنامه و بودجه و محاسبات و اينجانب هم از صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي عضو اين شورا هستيم.

وي با بيان اينکه ۲ نفر از قضات ديوان عالي کشور به ‌انتخاب و حکم رييس قوه قضائيه هم عضو اين شورا هستند، تصريح کرد: ۲ صاحب‌نظر اقتصادي برجسته به‌پيشنهاد وزير امور اقتصادي و دارايي، يک حقوقدان برجسته و آشنا به حقوق اقتصادي به‌پيشنهاد وزير دادگستري، ۲ صاحب‌نظر در تجارت به‌ پيشنهاد وزير بازرگاني، يک صاحب‌نظر در صنعت به‌پيشنهاد وزير صنايع و معادن، يک صاحب‌نظر در خدمات زيربنايي به‌پيشنهاد رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور، يک متخصص امور مالي به‌پيشنهاد وزير امور اقتصادي و دارايي که همه اين افراد بايد حکم رييس جمهور را داشته باشند، عضو اين شورا خواهند بود.

نماينده اروميه در مجلس گفت: علاوه بر اين افراد، يک نفر به ‌انتخاب اتاق بازرگاني، صنايع و معادن ايران و يک نفر به ‌انتخاب اتاق تعاون مرکزي جمهوري اسلامي ايران نيز عضو اين شورا هستند.

قاضي پور اظهار اميدواري کرد تا رئيس جمهور حکم افراد مورد نظر را هر چه سريعتر اعلام کند تا جلسات شورا تشکيل شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html